Många tankar som snurrar

Ska snart dra på mig hundförarbyxorna och västen, samt plocka ut den färdigskurna korven som ligger i kylen. Blir en lite senare kvällsträning idag ska ta mig en kopp kaffe nu först så att jag piggnar till. Har varit otroligt trött hela dagen och inte haft ork eller lust med någonting. Ska se om jag kan få någonting på film. Det är himla synd att jag inte har något hopphinder för då hade jag kunnat träna på hoppet. Men får ta mig ut till klubben för att köra det helt enkelt. Inte svårare än så. 
 
Hundarna är förväntansfulla trots att jag inte visat tecken på träning idag, de kanske vet att matte behöver få komma ut och tänka på annat en stund. Och vad får henne att tänka på annat? jo dom. Mina fyrbenta små sötnosar. 
 
Jag kanske släpar med kameran och får lite träningsbilder. Det vore inte helt fel. Nu i veckan kommer försvarsmakten att hålla till i Sätra och köra olika övningar, de kommer bla ha skottlossning med riktiga skott och med luftskott. Ett ypperligt tillfälle att gå omkring där med Aryah och träna. För vem vet vad det blir av henne i slutändan.
 
 
Allmänt, Hundträning | |
Upp