Mycket har hänt

Nu var det bra länge sen jag postade något riktigt blogginlägg, så jag tänkte passa på nu.
 
Mycket har som sagt hänt. Jag har 20 år och det firades med mys med pojkvännen och vänner. Även min syster kom förbi över dagen för att gratta. Det var en helt okej födelsedag trots att det slutade lite trist. Men det löste sig dagen därpå. 
 
Jag har åkt på hörselgångsinflamation så nu tar jag örondroppar 3 gånger om dagen. Första tuben som jag fick åt Aryah upp. Tack och lov klarade hon sig utan några skador. Hon råkade kissa på sig i soffan 1 gång men efter det var hon sig själv igen. Nu gäller det att hålla saker högt upp så att hon inte når det, då hon har kommit in i en period då hon ska smaka och äta på allt. Häromdagen tuggade hon på mina glasögon. 
 
Hundträningen har legat på hyllan, det har gjort att jag har två tickande bomber här hemma. Men ska ta tag i träningen nu igen, behöver bara hitta motivationen. Efter beskedet att jag inte kommer att kunna utbilda min till räddningsshundsförare rasade hela min värld, och allt som hade med hundträning att göra bara försvann. 
 
Men det är sånt som händer. Allt går inte som man vill. Just nu sitter jag med morgonkaffet och ska snart gå ut en snabbis med hundarna så att dom får kissa av sig. Senare idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Det blir nog lite finslip på olika saker. 
 
Allmänt | |
Upp