hundfri en stund

Idag gör jag någonting jag aldrig gjort så länge jag kan minnas. Jag är påväg till valbo för att handla ENSAM. Utan folk eller hundar. Bara jag. 

Att den här dagen skulle komma trodde jag inte var möjligt. 

För er som inte vet klarar jag inte av att gå in på affärer själv. Inte utan mina lugnande tabletter vid behov. Men idag lämnade jag dom hemma. Eller snarare glömde. Jag känner mig stark. Jag ska klara den här shoppingrundan!

Att lida av socialfobi och torgskräck är inte ett dugg roligt. Men tack och lov går det framåt för mig. Jag klarar faktiskt av att sitta på den här halvfulla bussen UTAN att ha med mig mina hundar. Och jag känner mig lugn. Jag är verkligen glad över min utveckling. Jag har en lång resa kvar men nu har jag äntligen kommit en bit på vägen. Jag är stolt över mig, fär jag är bra. Precis som jag är!

| |
Upp