hejdå Sverige

Då är det dags. Idag åker Aryah och jag till Norge på kennelträff. Det blir mig första utlandsresa någonsin. Vi tar tåget till huvudstaden (sthlm) och blir hämtade där av Jennie och Aryahs kullbror Gizmo som vi tar bilen med till Norge. Det kommer bli riktigt kul, Aryah har träffat ett syskon sen hon flyttade hem till mig och det är syster Birke. Nu kommer vi träffa både systrar och bröder. Och även mamma Ante, som jag inte träffat förut. Vi får se hur Aryah reagerar när hon träffar syskonen igen efter ett år. 

När vi var och vaccinerade och gjorde det som skulle göras inför resan passade jag på att väga henne. 25 kg väger hon exakt. Alltså väger hon 2 kg mer än Mr Fluff. Hon växer så det knakar. Ska be att få hjälp med att mäta henne så jag vet hur hög hon är. Roligt att veta liksom.

Nu ska jag kolla så jag har med allting och gå en sväng med Aryah innan vi sticker!

| |
Upp