Raketfart

Idag tog Ninis och jag en sovmorgon och klev inte upp förrän vid 9. (tidigt för er kanske) har legat i soffan och slökollat på bakprogram tills telefonen plingade och mor min sa att jag skulle koppla Aryah och möta upp henne och far min för att handla lite. 
 
Eftersom jag inte fått mina pengar än var dom snälla och betalade för det jag behövde här hemma. Vi gick ut när det var strålande sol och pappa gick en sväng med Aryah medan mamma och jag gick inne på coop. När vi var klara så haglade och spöregnade det ute. Ringde pappa som var en bit därifrån att han skulle komma med A så jag kunde byta av honom tills regnet slutade. 
 
En 10 minuter senare slutade det regna och Aryah stod snällt vid mig ute vid kundvagnarna. 
Jag är så jäkla stolt över Aryah som blivit så cool. Hon har slutat dra i koppel (förutom då hon är akut nödig) vilket är lite av en wow upplevelse för mig. Trodde inte det skulle gå så lätt till att få henne att sluta dra. Nu går hon inte längre i stryphalsband. Ser ingen mening med det när hon går så fint. 
 
Nu ska jag äta någonting innan älskling kommer hit, har saknat honom så mycket!
 
Allmänt | |
Upp