ingen sömn

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här. Tänkte bara flika in att vi lever. Bloggen har blivit lite bortglömd på sistonde. 

Vi har varit i Söderhamn i ett par dagar  Izor är kvar på landet och kommer hem igen den 3:je februari. Jag känner att jag behöver lite tid med Aryah som börjar gå sämre i koppel. Hon drar mer ofta nu än innan och det behöver jag få bukt på och det är nu. Då hon är en väldigt stark hund.

Idag kommer husse hem från jobbet så ikväll ska vi mysa mest och ta det lugnt. Vid två tiden idag kommer en vän över med hennes hund. Det blir första gången hundarna ses. Eller tja, Izor och hunden har träffats förr.

Igår var Cornelia och Walle här. Vi åkte till Arkena Zoo en sväng och sen körde vi lite nosework och avslutade med soffhäng.
 
Cornelia märkte att Walle slagit av en tand (troligtvis har han slagit i någon av mina hundars halsband vid lek) så nu är det strikt förbjudet att dom har halsband på sig när de ska busa. Vi vet inte när detta har skett då tandskadan inte var ny. Men tråkigtnog måste C boka en tid för operation då tanden som är kvar måste dras bort. 

Just i skrivande stund ligger Aryah och ålar i sängen för att hitta en bra sovplats. Jag har inte sovit alls. Ligger och kikar på tv och ska tappa upp ett bad inom kort.  Hoppas ni får en trevlig dag!
| |
Upp