Nygaddad och familjemys

I tisdags kom Tom hem efter 8 långa arbetsdagar. Vi har mest myst och njutit av att han är hemma. Hundarna blev som tokiga när han kom hem efter jobbet. Izor är så glad i husse. Han avgudar honom. 
 
Igår fixade vi hundvakt och åkte till köpis för att handla lite julklappar. Köpte mammas julklapp som blev en stor vas/skål, lila dekorationstenar och ett blockljus som luktar lavendel. Och sen köpte vi lite tuggben på Jenny's och lite annat innan vi åkte hem. När vi kom hem fixade vi iordning min brorsas julklapp och tog ner granen och började julpynta lite här hemma. 
 
Idag tog vi med hundarna och gick till tatueraren så han fick fylla i mina tatueringar, efter det gick vi till hundplejset och köpte en BIA-bädd till hundarna och ett täcke till Aryah samt pappas julklapp som blev en back on track t-shirt. 
 
Nu är Tom ute i Storvik och träffar sina vänner och jag sitter hemma och lyssnar på Cockney Reject och fryser. Ska snart städa och dona lite innan vovvarna får komma ut en sväng. 
 
Någon snö har vi inte fått än, jag klagar inte, dock är jag lite less på halkan. 
Allmänt | |
Upp