när 3 blir 2

I fredags åkte jag och hundarna till Göteborg. Resan dit var allt annat än rolig. Det var trångt och hundarna fick ligga ihopknycklade bland folks fötter, men det gick ändå rätt hyfsat.
 
När vi kom fram mötte vi min uppfödare som kommit från Norge. Nu kanske ni undrar varför vi träffade henne. Det är så att Kaxa inte längre bor med oss. Det är extremt tomt här hemma utan henne. Men då hon har separationsångest så funkade det inte. Jag saknar henne så, men vet att hon har det bra i Norge.  
 
Vi gick iallafall och käkade och prata, drack en kaffe och gick runt litegrann innan Aryah och jag tog tåget hem igen. 
 
Att spendera 10 timmar på tåg under 1 dygn är inget jag kommer göra igen. Har ont i varenda kroppsdel. Aryah är helt slut efter resan hon med. Vi tänkte ha en lugn dag idag också.  Tror hon tycker detsamma.
 
Allmänt | |
Upp