gävle en sväng

Tom och jag gick en sväng i skogen igår och gjorde upp en brasa i mörkret medan hundarna fick apportera pinnar. Efter en timme ungefär i den härliga skogen traskade vi hemåt då det hade blivit rätt mörkt. 

Väl hemma myste vi ner oss i soffan och hade det bra. Idag skulle jag eg till ett möte, men ställde in det imorse då jag inte fixade att åka till Gävle på så kort varsel.

Men kl 4 tog vi tåget ner och Tom åkte vidare tilö Uppsala för att fixa lite med papper som jobbet skulle ha och jag tog belgarnabus och gick hem.

Väl hemma har vi inte gjort värst mycket. Har kört ett kortare träningspass med Aryah och sen klippte jag klorna på båda två. 

Imorgon åker vi hem till Storvik igen och Cornelia kommer och umgås med oss. Vilket jag ser fram emot!! Vi ska transportera lite grejer till Storvik, vilket kommer bli toppen!

Nu ska jag kika på Mom innan jag gör kväll! 8
| |
Upp