Bloppis, bla NYTT Hurtta täcke

Tja, som ni vet har Aryah en rotfyllning som ska göras den 27 och jag behöver få in alla pengar jag bara kan. En buffert har jag för hundarna utfall någonting skulle hända dom, som i detta fall att hon bröt en tand. Tack och lov är hon försäkrad till max hos Folksam upp till 75 000 kr och då gäller även tandingrepp. Så jag kommer att betala självrisken och en % utöver det. Men nu till det kluriga, eftersom operationen kommer att göras i Falun så kommer vi att vara tvugna att ta tåget dit tidigt på morgonen. Och eftersom jag inte hittar i Falun, från stationen till veterinärkliniken kommer vi att bli tvugna att ta en taxi, då jag vägrar att stressa runt i en stad jag inte känner för att förhoppningsvis hitta rätt medan klockan tickar. Och den extrasumman för resan fram och tillbaka till Falun + en taxiresa hade jag inte väntat mig. Så därför får jag helt enkelt sälja saker. 
 
Jag säljer Aryahs sprillans nya LÄS (aldrig använda, endast provad inomhus) Hurttas Outdoors Summit Parka (Körsbär) täcke i storlek 60. Täcket köptes för 649 kr och jag säljer det för 550 kr (snabb affär)
 
 
Säljer även en orange Julius-k9 IDC sele i storlek 0 för 250 kr. Den är använd men i mycket gott skick. (SÅLD)
 
Säljer även en svart Julius-k9 IDC belt sele i storlek 0. Använd men hel. Lite "vardagssliten" men inte skadat eller förstört alls. Förutom att den är lite smutsig och en del hår som fastnat på karborrebanden, men rengörs självklart vid köp. 150 kr tänkte jag för den.
 
 
Det kommer säkert att dyka upp fler prylar under dagen som jag säljer, så håll utkik. Nu måste jag få in alla pengar jag kan få då tågbiljetterna till Falun måste bokas snarast!
Säljes | |
#1 - - Jasmine:

Väntar i spänning på om det kommer något för frestande 😁

Svar: Det kommer mer saker senare!
Mandana Veysi

Upp