En liten överblick på vad mina hundar får äta

Jag kände att dessa bilder inte fick plats i mitt tidigare inlägg som jag postade för en liten stund sen. Men här tänkte jag visa vad mina hundar får äta.
 
Vom og Hundemat + Barf Vaistro
Izors kvällsmat, Vom og hundemat nr 25 (med laks)
Aryahs frukost, Taste of the wild
Izors matförvarning. Det största av mina 4 frysfack. (Har halvfrys)
Aryahs frysförvaring. Det näst största frysfacket i min frys. 
Lite dagligt tugg som består av torkade organ, tjurmuskel, vom osv. Sånt som jag köper hem när jag inte får tag i råa ben. Även deras godis består till största del av torkade organ.
 
Allmänt | |
#1 - - evelina f:

hej dehär hör ju inte till dehär inlägget direkt men hur har du lärt din malle vara lös och lyssna jag har precis köpt en shelti valp och ska träna och tävla agility med den men vill ha bra knep på lära den inkallning och vara lös överallt dehär så nu att den lyssnar inte alltid men ger ju godis ner den lyssnar på `kom hit ex eller hennes namn men hon är lite att inte lyssna och göra som hon själv vill
mina andra hundar jag tävlar agility med är dom kan vara lös på banan men inte annars då smiter hon . vet du nå bra knep ? :)

Svar: Jag har kört mycket kontaktövningar med henne. Något speciellt knep vet jag inte. Visslar ibland, ropar på henne och belönar när hon kommer till mig med godis eller leksak. :)
Mandana Veysi

#2 - - Karin:

Hej. Jag vill bara dela med mig av den här texten som jag tyckte var väldigt bra! Har du sele eller halsband på dina hundar? http://dogmantics.com/ar-det-skadligt-for-hundens-hals-att-anvanda-strypkoppel/

Svar: Jag har både sele och halsband till mina hundar.
Mandana Veysi

Upp