Regn och blåst

Idag åkte husse till jobbet och kommer inte hem förrän på fredag. Han är saknad här hemma och helt plötsligt blev lägenheten väldigt mycket större. 
 
Nåja, istället för att sitta dag in och dag ut ska vi ta vara på dagarna så gott det går. Ute regnar det och blåser, vilket inte är allt för lockande. Så idag har vi en inne dag. För tillfället ligger hundarna på golvet och tuggar på ett varsitt ben och jag tvättar.
 
Jag ska städa lägenheten och göra det lite fint då det ser ut som rena bombnedslaget. Sen ska jag nog träna båda hundarna enskilt en stund. Eller så får dom lattja med en varsin aktiveringsleksak för kvällen. Jag har ingen lust att gå ut i kylan nu och träna lydnad. Det får vänta tills en annan dag. Jag känner mig inte riktigt på topp idag, och då är det lika bra att inte köra. 
 
 
Allmänt | |
Upp