Fint väder, äntligen.

Det var på tiden att vi fick lite sol. Det har regnat i många dagar och inte alls varit roligt att vistas utomhus. Men nu var jag och hundarna ute en sväng och dom fick springa av sig. 
 
Jag fick hem mitt batterigrepp till kameran igår och jisses vilken monsterstor kamera det blev helt plötsligt. Nåja. Igår bjöd jag över familjen hit på middag och sen har jag kikat på tatueringar under kvällen. 
 
Idag vet jag inte vad vi ska göra faktiskt. Vill träna hundarna, men det är så otroligt tråkigt att träna ensam. Det är den största nackdelen när man har en liten kompiskrets (eller någon grupp att träna med). AHG har gemensamma träningsdagar 1 gång i veckan vad jag vet. Men jag vill träna nu. 
 
Jag har sån stor lust att ta mitt pick pack och flytta från Gävle. Är trött på den här staden. Verkar inte finnas särskilt många hundintresserade här som vill träna gemensamt. Frågan är då bara vart man ska ta vägen? 
Allmänt | |
#1 - - Thea:

http://tassliv.blogg.se/2015/september/den-dar-bristen-pa-traningskompisar.html

Perstorp, skåne tydligen :S

Svar: Vilken otur att hon inte bodde närmre. Hade varit jätte roligt att ha någon att träna och umgås med än att man behöver göra det själv!
Mandana Veysi

Upp