kvällsinlägg

 
Nu har vi varit hemma i en timme drygt. Efter en 1,5 timmes lång kvällspromenad.  Izor gick lös hela promenaden och vi gick vägar som vi vanligtvis inte brukar gå. Vi hade en riktigt mysig kvällspromenaden och jag fick mig en del skratt. Fick även ryta i lite då och då. Aryah var mindre nöjd som fick gå i koppel hela promenaden men det är nyttigt för henne att inte alltid få göra samma sak som Izor. 
 
Det är mycket tankar som snurrar nu och beslut som ska tas förr eller senare som kan förändra hela livssituationen för mig och hundarna. Vi ska åka iväg på besök i en annan stad och så får vi se därifrån hur det blir. 
 
Jag måste börja fokusera på körkortet. Jag behöver ett. Och jag behöver komma ifrån den här staden. Så det är mycket i huvudet på mig nu. Bloggen har blivit lidande på grund av det men förhoppningsvis kan jag hålla igång den. Men så länge jag inte känner att jag tvingas till att blogga.
 
Jag funderar på vad vi ska hitta på imorgon. Vi kanske tar en tur till klubben eller ser om någon i Gävle vill träffas för en gemensam promenad ihop. 
 
 
Allmänt | |
Upp