Långpromenad

Idag kom min älskade fluffiga vän hem efter en veckas semester på landet. Han var pigg och glad över att ha kommit hem. Han hade inte riktigt tid att hälsa på mig utan sprang och plockade ett ben direkt. 
 
Strax efter att han kommit hem så kom Cornelia och Walle. Vi drack en kopp kaffe innan vi packade in hundarna i bilen och åkte till naturreservatet för en långpromenad i solen. 
 
Hundarna sprang fritt och de hade race under hela promenaden. Solen sken och det var riktigt mysigt i skogen. Efter det åkte vi till Coop där vi handlade lite smått och därefter åkte vi hem och lagade mat och bakade. 
 
Imorgon ska Aryah och jag till vet och senare på kvällen ska vi iväg och köra rallylydnad. Vi får se om Izor kanske får följa med, men högst troligt kommer han att vara hemma med mamma. Nu ska jag bädda ner mig vid hundarna och slå på en film!
 
 
Allmänt | |
Upp