onsdag

Än har dagen inte riktigt börjat. Hundarna sover och jag ligger halvvaken i sängen. 

Dagens planer är att på något vid ta mig till Granngården och sedan gå en långpromenad runt t-udden med gänget. Skrev just till Cornelia för att höra vad hon har för planer för dagen. Jag håller tummarna att hon är ledig och vill göra oss sällskap. Det är så mycket roligare att promenera med sällskap än utan. Vad tycker ni

Gårdagens födelsedagsfirande var trevligt. Vi käkade smörgåstårta,  såg en film och hade det trevligt. Jag fick pengar och ett presentkort av familjen. Samt att jag ska få en ny mobil.  

Har kikat lite på mobiler, ska hålla mig runt 2000 kr klassen då jag har en tendens att tappa mina mobiler. Så kikar runt. Tyvärr har ingen riktigt fallit mig i smaken än. Men jag kikar vidare.

| |
Upp