Det är inte okej.

Nu är det NOG! Jag har varit snäll och fotograferat folk och deras hundar utan något i utbyte. Jag har lagt ner tid och anpassat min vardag för att vara snäll och fotografera. Till både främmande personer och till såna som kallat sig vänner. Men är det fritt fram för dom att kopiera mina bilder från min facebook och publicera på olika sajter utan att fråga? Att ta sig friheten och ta bort min logga som jag DISKRET sätter på bilderna. Är det okej att lägga upp dessa bilder utan att fråga? Göra om mina bilder OCH inte visa mig någon som helst respekt när jag ber personerna i fråga att radera mina bilder. Fär ja, bilderna är MINA. Nu har jag fått nog. Jag kommer gå vidare med detta tills mina bilder är borta. Ni kanske tycker att jag går till överdrift men nu är det nog. Vi får se hur roligt det är att stjäla andras bilder när en faktura dyker upp i brevlådan inom kort.
 
 
Allmänt, Fotografier | |
Upp