Lämnad och nymöblerat.

Igår blev jag lämnad av killen. Vilket tog väldigt hårt på mig då jag absolut inte förväntade mig att detta skulle ske. Min kära vän Cornelia var snäll och skjutsade mig till Storvik så att jag kunde hämta mina saker som fanns i hans lägenhet. Utan hennes hjälp visste jag inte hur jag hade löst det. 
 
Vi tog en tripp till Rusta och handlade lite grann och förbi City gross för att köpa märgben så att hundarna har någonting att tugga på. Sen besökte vi även Arkens zoo och Hööks.
 
När vi kom hem fixade vi lite med lägenheten och Cornelia gjorde det mysigt till hundarna i deras BIA bäddar.
Dagen idag har inte varit särskilt kul, har mått rent ut sagt jätte dåligt men jag biter ihop för hundarnas skull. Och om jag har ork och lust så ska jag träna dom lite smått. Men vi får se hur mycket jag orkar. 
 
Nu har jag äntligen två BIA bäddar hemma i lägenheten. Hundarna fick en varsin "fårfäll" till bäddarna.
Kaxa och Aryah fick en varsin reflexväst från Hööks
Kaxa fick ett halsband från Hööks
Köpte en matchande belöningsleksak till Kaxa som jag fick med när hon kom hit
Beslutade mig för att lägga hundfällen under skrivbordet då både Kaxa och Aryah brukar ligga där.
 
Allmänt, Shopping | |
Upp